Subject: Jõgeva valla bussipeatuste valgustamine
From: Janis Käär <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Sep 2024 11:51:31 +0300

Tere.

Kui Jõgeva Vallavalitsus soovib valgustada Jõgeva vallas asuvaid
bussipeatuseid (u. 50 tk) päikeseenergial töötavate valgustitega (post,
valgusti, päikesepaneel jne.) ja tavavalgustitega (elektrienergia toitega
töötavate valgustitega), siis mis staadiumis projektdokumentatsiooni
soovib Transpordiamet endale saada läbivaatamiseks? Kas on ehitusprojekt
või piisab eskiisist?

Lugupidamisega

Janis Käär

Hankespetsialist/teede spetsialisti õlesannetes

Jõgeva Vallavalitsus

+372 5306 2020 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.jõgeva.ee/> www.jõgeva.ee |
<http://www.facebook.com/Jogeva/> www.facebook.com/Jogeva/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.